مصاحبه آرشیو خبر ها
رونالدو خارق العاده ترین 34 ساله دنیای فوتبال است

رونالدو خارق العاده ترین 34 ساله دنیای فوتبال است

کارکشته‌ترین چهره تلویزیونی ایتالیا شماره هفت بیانکونری‌ها را «فوتبالیستی خارق‌العاده به نام کریستیانو رونالدو» توصیف کرد و او را چهره‌ای تابناک و تأثیرگذار در تمامی دورانِ تاریخ فوتبال در جهان دانست.

 

Lele Mora در گفتگو با Radio Incontro Olympia در آستانه سی و چهارمین سال تولد کریستیانو رونالدو، با ستایش از این فوق‌ستاره پرتغالی، حضور او در یوونتوس را دستاوردی بزرگ و مهم برای این باشگاه و فوتبال ایتالیا عنوان کرد.

 

 

فوتبال در دنیای سرگرمی هرگز خارج از کنترل نیست؛ بازیکنان وقتی می‌توانند ستاره‌ای در صفحه نمایش تلویزیون‌های خانگی در سرتاسر جهان باشند که مدت‌ها در حرفه‌ای‌ترین شرایط تمرینی و رقابتی قرار داشته باشند و با سیستم‌های پیشرفته استعدادیابی کنترل و هدایت شوند. خانم‌ها و آقایان می‌خواهم در مورد فوتبالیستی خارق‌العاده به نام «کریستیانو رونالدو» صحبت ‌کنم. کسی که ستاره یک شبه طلوع کرده نیست؛ او سالهاست پیش‌چشم تمام ارکان فوتبال دنیا حضور دارد و نگاه‌ها سیر صعودی او را حتی در این سن (34 سالگی) با تحسین تماشا می‌کنند. شخصاً بعد از گذشت چند ماه از ورود رونالدو به فوتبال ایتالیا و مشاهده تمام تحلیل‌ها و مواجهه با کیفیت حضور او در رقابت‌های سری A همچنان تأکید می‌کنم که از این اتفاق بسیار خوشحال هستم. او واقعاً یک ستاره بزرگ و تابناک در ورزش فوتبال است؛ یک پسر سالم که حتی با وجود تمام حاشیه‌سازی‌ها و اتهاماتی که در ماه‌های اخیر برایش بوجود آوردند با حفظ ثبات و تمرکز نشان داد که در چه سطح بالایی از فوتبال حرفه‌ای قرار دارد. او حقیقتاً جزو فوتبالیست‌های درجه یک تاریخ فوتبال است. بازی چند هفته پیش یووه مقابل لاتزیو را به یاد بیاورید؛ تنها بازیکنی بزرگ و با کیفیت همانند او است که می‌تواند در حالیکه تیم برتر زمین نیستید بازی را به نفع شما تمام کند.

 

گفتنی است؛ مُرای 64 ساله یکی از قدیمی‌ترین تهیه‌کنندگان، برنامه‌سازان و محریان تلویزیونی در ایتالیاست که جزو پیشگامان دعوت از بازیکنان فوتبال به برنامه‌های تلویزیونی در این کشور محسوب می‌شود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: